loading...
سایت فتا 125
ツfata125☜═㋡ツ بازدید : 69 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)
| نسخه جدید Babylon جایگزین نسخه قبلی شد|
امروزه وجود يک ديکشنري خوب در هر رايانه اي لازم است . نرم افزارهايي که روزانه با آنها سرو کار داريم ،با پيغام هايي که در رايانه هميشه مواجه مي شويم  همه و همه ما را ملزم به نصب يک ديکشنري خوب براي ترجمه ي لغات و حتي متن کرده است . نرم افزاري که محيط کاربري آساني داشته باشد و بتوان در هر لحظه معني لغتي را که مي خواهيم به ما بدهد . وقتي سخن از ديکشنري خوب و کاربردي در رايانه مي شود اولين نرم افزاري که به ذهن مي رسد نرم افزار محبوب بابيلون(Babylon) مي باشد که از هر لحاظ ايده آل است . تا به حال در زمينه ي نرم افزارهاي مترجم نرم افزار هاي مختلفي ساخته شده که در اين ميان ديکشنري بابيلون از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير نرم افزارهاي مترجم بر خوردار است. از همين رو امروز در ميهن دانلود ورژن جديد ديکشنري Babylon را برايتان آماده کرده ايم. همانطور که مي دانيد بابيلون يکي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي ديکشنري است که قادر است لغات و متون را به 17 زبان مختلف دنيا از جمله زبان فارسي ترجمه کند که اينکار را به آساني و تنها با يک کليک انجام مي دهد. يکي از قابليتهاي بسيار عالي که در نسخه هاي جديد اين نرم افزار ديده مي شود امکان ترجمه ي صفحات وب سايتهاست در واقع شما با اتصال به اينترنت و وارد کردن آدرس سايت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه مي توانيد ترجمه ي جملات و کلمات موجود در وب سايت مورد نظرتان را ببينيد.مي توانيد متن ايميل خود را فارسي ببينيد . با دکمه ي ميانبر مي توانيد معني يک کلمه را در آن واحد مشاهده نماييد. علاوه بر اين مي توانيد واحدهاي مورد نظرتان را به يکديگر تبديل کنيد مثلآ هر ريال ايران چند دلار آمريکاست. همچنين مي توانيد تلفظ صحيح و درست کلمات را با هم استفاده از اين نرم افزار بيابيد. اين نرم افزار محبوب و کاربردي را مي توانيد به صورت رايگان از پاتوق یو دريافت نماييد و از امکانات ويژه ي آن لذت ببريد .
ツfata125☜═㋡ツ بازدید : 52 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

 دانلود TeamViewer

 دانلود نرم افزار تیم ویور – کنترل از راه دور دسکتاپ کامپیوتر

 

TeamViewer 9.0.29480 Enterprise نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد.  با استفاده از نرم افزار تیم ویور و دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از نرم افزار TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه تیم ویور کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار TeamViewer تیم ویور را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ツfata125☜═㋡ツ بازدید : 65 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

ranking toolbox Ranking Toolbox 7.0.2   نرم افزار بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت

 

Ranking Toolbox نرم افزاری برای بهینه سازی وب سایت، که شامل مجموعه ای منحصر به فرد برای بهبود ساختار سایت می باشد که توسط آن می توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. توسط این نرم افزار می توانید بدون پرداخت هزینه، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید. این نرم افزار رتبه سایت شما را با دقت 100 درصد اندازه گیری می کند و با تولید کلمات کلیدی مناسب، مقایسه سایت شما با سایت های رقیب، ایجاد اسناد HTML بهینه سازی شده، ارائه گزارش و آمار دقیق، آنالیز سایت شما و اطلاع از قسمت های بهینه سازی شده و بخش هایی که نیاز بیشتری به بهینه سازی دارند، تجزیه و تحلیل موتورهای جستجو برای شناسایی اینکه چگونه سایت ها را رتبه بندی می کنند و بسیاری از امکانات دیگر باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

درباره ما
Profile Pic
DaShaM___TanHa__DonBaL☜═㋡ Ye__aQuShe__MigaRde☜═㋡ Age DoShe Man☜═㋡ NadaShTam☜═㋡ Be__Khodam shak☜═㋡ MiKhaRdaM☜═㋡
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عزیزم نظرت در مورد این وب چیه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 848
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 851
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 10,727
  • بازدید کلی : 76,462